aboutmisen.blogg.se

Fullt upp!

Kategori: Allmänt

Tjabba!
Dåligt med uppdateringar idag men jag har haft fullt upp. Lämnade Växjö redan vid halv 8 idag på morgonen för att bege mig hemåt till skogen för att gå till tandläkaren, morr. Ja jag vet att jag borde fluxa, använda tandtråd & att min piercing är inte bra att ha, men so whaat låt min piercing va.. Eftersom jag var hemma i skogarna måste man ju hälsa på alla som är hemma vilket tog typ halva dagen så jag var inte i växjö igen förens kl 3 typ haha. När jag väl kom hem så var det till att shoppa & handla mat. Inte nog med det så begav jag mig till gymmet, men fan skulle ha tränat senare på kvällen, det var så mycket folk där då kan man inte riktigt träna känner jag. Sen har jag aldrig förstått på mig killar som tränar, asså dom tränar enabrt armar & rygg. Asså vem vill ha en kille som ser ut som en strut? Inte jag i alla fall.
 
Här kommer i alla fall en bild på mitt fina smycka jag köpte idag.
Passar mig som älskar skor...
 
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: