aboutmisen.blogg.se

Fullspäckad

Kategori: Allmänt

Gud vilken dag, nu har jag äntligen fått sätta mig ner, fan kom på att jag snart måste upp igen då jag glömde borsta tändera, den är jobbig.
 
Dagen har spenderats med min fina Ida & lilla pyret, som vanligt när jag kommer så nannar han fint. Han tänker nog fan nu kommer den där jobbiga Mia, lika bra att sova så jag slipper henne ;) haha nää. Han är en go & glad liten kille. Vi började med att strosa runt på Ikea & självklart fick jag med mig lite smått & gott hem, denna gång glömde jag inte min magnettavla som jag faktiskt skulle ha sist jag var på där. Fick även med mig nya gardiner hem, en ny hylla som ska upp så mina skor slipper stå på golvet. Dock saka jag meddela att mammas gardiner fick åka upp i fönstret då jag glömde bort att jag köpte gardiner. 
 
Nä nu kommer jag inte på vad jag mer ska skriva faktiskt.. Så jag ger er lite bilder.
 
 
 
Trötta ben
 
 
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: